Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Τα πιο ωραία είναι παρακάτω!


Το 2018 φεύγει και το 2019 καταφθάνει. 

Η προηγούμενη χρονιά δεν μου είχε πάει και τόσο καλά, έως ότου αποφάσισα να αλλάξω την σκέψη μου, να ηρεμήσω και να δω τα πράγματα όσο περισσότερο θετικά μπορούσα. Το αποφάσισα τελευταίες μέρες του 2017 και ξέρεις κάτι; 
Έγινε! 
Με μία μαγική δύναμη, ξύπνησα σε ένα νέο έτος, χαμογελώντας. 
Το πίστεψα! 
Και ήταν αλήθεια όλο αυτό. 


Αν και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους κι επειδή όλα είναι παιχνίδι του μυαλού, το τέλος μιας χρονιάς δεν είναι ούτε ένα πραγματικό τέλος, αλλά ούτε και μια νέα αρχή. Στην πραγματικότητα, είναι απλώς η συνέχεια της ζωής. Μια ακατάπαυστη και διαρκής ροή κατά την οποία η σοφία που αποκομίζουμε από την καθεμία εμπειρία, ενσταλάζει φως κι αγάπη στο νου μας, δίνοντας μας παράλληλα τη δύναμη και την θέληση να πάμε παρακάτω.

~

Το 2018 λοιπόν, ήταν ένα πολύ δυνατό έτος για εμένα σε πολλές διαστάσεις. Πήρα το δίπλωμα, τελείωσα την έρευνα μου στα πλαίσια της πτυχιακής και φυσικά ορκίστηκα! Όλα αυτά ήταν αρκετά, ώστε να μου δώσουν το κίνητρο να είμαι αισιόδοξη και χαρούμενη.

Μα αν για κάτι είμαι ευγνώμων περισσότερο, από όσα κέρδισα, είναι η δύναμη και το θάρρος να απελευθερωθώ. Να πάψω να φοβάμαι τις σκέψεις μου, να μιλάω, να τολμάω και κυρίως να μην επιμένω για το δίκιο μου σε ανθρώπους που ακούν με αυτιά κλειστά. Κι αυτή ήταν η μεγαλύτερη μου επιτυχία.

Συνεχίζω λοιπόν να κατακτώ όσα επιθυμώ με τον δικό μου τρόπο. Το μόνο που εύχομαι σε όλους είναι υγεία και λίγο τύχη. Όλοι έχουμε μία καλή πλευρά. Ψάξτε την και ενισχύστε την!




Υ.Γ. Ευχαριστώ τους ανθρώπους που μου στάθηκαν και με γέμισαν (ακόμη και αδειάζοντας με).