Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Ερωτεύτηκα την εικόνα του εαυτού μου στην συνύπαρξη μου μαζί σου.



     Αν κάτι ερωτεύτηκα σε εμάς, αυτό ήταν η εικόνα μου και μη βιαστείς να πεις πως είμαι εγωίστρια, γιατί πίσω από αυτήν, κρύβεσαι εσύ.Ουσιαστικά ερωτεύτηκα εσένα μέσα από εμένα και ήταν ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί.

  Μου πήρες κάθε μορφή ανασφάλειας γεμίζοντας με με αυτοπεποίθηση και δύναμη. Χαμογελούσα κάθε στιγμή και γέλαγα με κάθε αφορμή. Ήμουν ήρεμη και ευτυχισμένη. Τόσο εύκολα και απλά ευτυχισμένη, γιατί αυτό επιζητεί ο άνθρωπος μετά την υγεία. Χαμόγελα και ηρεμία. Δεν ξέρω αν ήταν που ερχόταν καλοκαίρι και ενθουσιαζόμουν, δεν ξέρω αν ήταν που με έβλεπε ο ήλιος και γέμιζα  σεροτονίνη και Βιταμίνη D και ήμουν τόσο θετική. Ξέρω όμως πως μαζί σου την είχα δει αλλιώς και αυτό γαμούσε.

   Στην τόση ηρεμία προσθετόταν και η τρέλα, βασικό στοιχείο της επιβίωσης μας. Μακρυά από πρέπει, κακόβουλους ανθρώπους και αρνητικές σκέψεις, επιθυμούσα να είμαι καλά μαζί σου και να κερδίζω στιγμές χωρίς να με νοιάζει το μετά, χωρίς να αναζητώ ταμπέλες. Δεν αναλωνόμουν στα δεδομένα, ούτε με κέρδιζαν οι λεπτομέρειες αλλά το σύνολο. Ήταν λες και κράτησα την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου για σένα. Ήμουν ευχαριστημένη με όλα κι όσο κι αν έψαχνα έστω ένα ελάχιστο αρνητικό, μαζί σου δεν χωρούσε τίποτα. Ρε, ήμουν ήρεμη και δεν φημίζομαι για κάτι τέτοιο. Νιώθεις; "Αρεζόμουν" σε όλο αυτό και ήξερα πολύ καλά πως για όλα ευθυνόσουν εσύ.
 

  Για αυτά που κατάφερες να βγάλεις από μέσα μου, για αυτά που είχα κρυμμένα και φανερώθηκαν με την παρουσία σου, για όλα αυτά με έκανες να ερωτευτώ τον εαυτό μου μέσα από την συνύπαρξη μου μαζί σου. Και τώρα πια, έμαθα πως μερικές φορές αρκεί κάποιος να πιστέψει σε σένα και να πιστέψει σε κάτι κοινό για να γίνουν τα πράγματα απλά.

- Και δεν υπάρχει καμιά ελπίδα, σωστά;
- Τουλάχιστον μου άρεσε που αγάπησες τον εαυτό σου μέσα από εμένα.
- Πες το μου.
- Ναι, καμία ελπίδα, σωστά.

    Και δεν στεναχωριέμαι που η ελπίδα δεν υπάρχει πια, που τέλειωσε, γιατί έχω συμβιβαστεί πως όλα τελειώνουν και όλα αρχίζουν με τον τρόπο τους. Νιώθω γεμάτη και ήρεμη που είχα την ευκαιρία να το ζήσω και να κερδίσω στιγμές μαζί σου, αλλά και έναν νέο εαυτό για μένα. Όσο κράτησε, ήταν αληθινό και ήμασταν οι καλύτεροι. 

  Μα υπάρχει μια μικρή διαφορά. Μαζί σου ερωτεύτηκα τον εαυτό μου, δεν τον αγάπησα, μιας και τον αγαπούσα από παλιά. Κι όταν αγαπάς τον εαυτό σου, θέλεις το καλό του. Δεν αναλώνεσαι σε οτιδήποτε τυχαία βρεθεί μπροστά στη ζωή σου, για αυτό να θυμάσαι πως εσύ, έγινες κομμάτι της για λίγο.